پاورپونت (اسلاید) ادراک سازمانی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع ادراک سازمانی، در حجم 20 اسلاید، بصورت زیبا و با توضیحات کامل. این فایل برگرفته از کتاب رفتار سازمانی پیشرفته استیفن رابینز می باشد و برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت مناسب می باشد.

بخشی از متن:
بطور کلی هدف روانشناسی اجتماعی عبارتست از مطالعه علمی چگونه فکر کردن درباره نقش روانشناسی در رفتار سازمانی. مهمترین موضوع روانشناسی اجتماعی«ادراک» است.
تعریف ادراک: فرایندی است که فرد برای معنا بخشیدن به احساس بیان می کند.
ادراک یعنی تفسیر و برداشت ما از احساس یا معنی بخشیدن به احساساتی که از محیط دریافت می کنیم. ادراک فراتر از آن است که حواس در اختیار ما می گذارند. زیرا ادراک اطلاعات دریافت شده از حواس را انتخاب، سازماندهی و تفسیر می کند.

فهرست مطالب:
نعریف ادراک
عواملی که بر ادراک ما تأثیر می گذارند:
تئوری اسنادی
منظور از علت درونی
منظور از علت برونی
فرق قایل شدن
تداوم رویه رفتار
همانند سازی (قالبی اندیشیدن)
خطاهای اسناد
قضاوت درباره دیگران
عواملی که باعث توجه ما می شوند
عوامل بیرونی اثرگذار بر ادراک
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 22829 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:202 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته های مدیریت و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت و قابل ویرایش