پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک بازارگرا (فصل سوم کتاب کاتلر)

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل سوم کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر با عنوان برنامه ریزی استراتژیک بازارگرا، در حجم 23 اسلاید، با طراحی زیبا، جذاب و حرفه ای.

بخشی از متن:
هدف اصلی برنامه ریزی استراتژیک
: کمک به شرکت تا فعالیتهای خود را به گونه ای انتخاب و سازماندهی کند که حتی درصورت بروز وقایع غیر منتظره به فعالیتها و خطوط محصولات آن خدشه ای وارد نگردد و سلامت شرکت همچنان حفظ شود.


فهرست مطالب:
- تعریف
- برنامه ریزی استراتژیک مستلزم چه اقداماتی می باشد؟
- چهار سطح سازمانی
- برنامه بازاریابی
- چهار عامل موفقیت برای فعالیتهای با عملکرد بالا
- سه مشخصه یک قابلیت اصلی
- برنامه ریزی کلان توسط ستاد
- فعالیت های برنامه ریزی عهده ستادهای مرکزی 
- شرح ماموریتهای خوب
- تاسیس واحد فعالیت استراتژیک 
- سه مشخصه یک واحد فعالیت استراتژیک

برای مشاهده تصاویر اسلاید های این فایل، اینجا کلیک کنید


دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 20964 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:7,328 کیلوبایت

 قیمت: 21,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    این فایل در فرمت آفیس 2010 و 2007 ساخته شده و بهترین نمایش را در پاورپوینت 2007 خواهد داشت. با این حال تمامی فونتهای مورد نیاز ضمیمه فایل است و دچار بهم ریختگی فونت نخواهد شد.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل دانلودی حاوی پاورپوینت می باشد.