داده های آماری ترازنامه شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران به تفکیک صنعت طی سال های 97-85

دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری
توضیحات:
داده های ترازنامه ای متغیرهای حسابداری و مالی تمامی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران به تفکیک صنعت از سال 85 تا 97، در قالب فایل اکسل. مناسب برای انجام پروژه ها و پایان نامه های دانشجویی رشته های حسابداری، مدیریت مالی و اقتصاد.

یکی از مشکلاتی که دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های حسابداری، مدیریت مالی و تا حدودی اقتصاد در تدوین و نگارش پایان نامه ها و مقالات علمی خود با آن مواجه هستند جمع آوری داده های آماری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برای آزمون فرضیه ها می باشد،به طوری که به جرأت می‌توان گفت گذشته از صرف هزینه بیشتر از دو سوم زمان دانشجویان صرفه جمع‌آوری داده می گردد. ما این مشکل دانشجویان را حل کردیم تا با فراغ بیشتری بتوانند به دیگر فرصت‌های پایان نامه و مقالات خود بپردازند. به این ترتیب که در این فایل داده های آماری مربوط به کلیه شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران را برای فاصله زمانی سالهای 1385 الی 1397 جمع آوری کردیم به طوری که دانشجویان و محققان با تهیه این فایل تنها با وارد کردن داده ها در نرم افزارهای مربوطه به تجزیه و تحلیل تحقیقات خود بپردازند.

متغیرهایی که در این فایل داده های آماری آن ها جمع آوری شده است، عبارتند از:
وجه نقد/سرمایه گذاری کوتاه مدت/حساب های دریافتنی/سایر حساب های دریافتنی/ موجودی مواد و کالا/ سفارشات مواد و کالا/ پیش پرداخت ها/ جمع دارایی های جاری/ دارایی های ثابت/ سرمایه گذاری های بلند مدت/ دارایی های نامشهود/ سایر دارایی ها/ جمع دارایی های غیرجاری/ جمع کل دارایی ها/ حساب های پرداختنی/سایر حساب های پرداختنی/پیش دریافت/ ذخیره مالیات/ سود سهام پرداختنی/ تسهیلات مالی کوتاه مدت/ جمع بدهی جاری/ تسهیلات مالی بلند مدت/ ذخیره مزایای پایان خدمت/ جمع بدهی های بلند مدت/ جمع کل بدهی ها/سرمایه/ اندوخته قانونی/ اندوخته طرح و توسعه/ سود انباشته/ حقوق صاحبان سهام/ جمع بدهی و حقوق صاحبان سهام

* قابل ذکر است که این فایل به تفکیک صنایع مختلف جهت رفاه شما عزیزان تهیه شده و هیچ گونه تغییراتی در آن داده نشده است.
دسته بندی: علوم انسانی » حسابداری

تعداد مشاهده: 22131 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: xml

حجم فایل:2,704 کیلوبایت

 قیمت: 81,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    نرم افزارهای مورد نیاز
    ZIP
    Excel

  • محتوای فایل دانلودی:
    شامل یک فایل zip است که دارای 13 فایل اکسل مجزا با جزییات کامل از ترازنامه کلیه شرکت های بورسی فعال در بورس اوراق بهادار تهران به تفکیک صنایع مختلف می باشد.
    حجم فایل حدود 2.7 مگابایت است.