مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاثير شبكه هاي اجتماعي بر اعتماد و وفاداري مشتريان

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاثير شبكه هاي اجتماعي بر اعتماد و وفاداري مشتريان، در قالب فایل Word و در 45 صفحه.

بخشی از متن:
امروزه فن آوریهای اطلاعاتی و ارتباطی، به کلیه فضاهای اجتماعی، سازمانی و فردی در جوامع بشری نفوذ نموده و شیوه زندگی روزمره افراد را تا حدود قابل ملاحظه ای تحت تأثیر قرار داده است. بهره گیری از این فن آوری ها، به مثابه وقوع یک چرخش پارادایمی در زندگی فردی واجتماعی انسان می باشد که در آن حتی مفاهیم که ...

فهرست مطالب:
مقدمه
شبکه اجتماعی چیست؟
خدمات و مفاهیم آن
ویژگی خدمات
تفاوت کالا و خدمات
وظایف موسسات خدماتی
بازاریابی خدمات
اهمیت مشتری
تصمیم گیری و انتخاب مشتری
ارزش مشتری
تجربه مشتری
مدیریت تجربه مشتری
مفهوم اعتماد
وفاداری مشتری
مشتری وفادار و عوامل موثر بر آنها
پیشینه تحقیق
مطالعات انجام شده در خارج
مطالعات انجام شده در داخل کشور
منابع
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 21137 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 45

حجم فایل:166 کیلوبایت

 قیمت: 31,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل دانلود پیش نمایش
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش