تحقیق کیفیت و مشتری‌ مداری

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات:
تحقیق با موضوع کیفیت و مشتری‌ مداری، در قالب  word و در 45 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
تغییر و تحول در زندگی انسانها راه پرفرازی را پیموده است و یکی از ویژگی‌های دنیای امروز شدت و سرعت در تحول می‌باشد. وجود رقابت‌های سخت در عرصه‌های گوناگون بقای جوامع و سازمان‌ها را متلاطم و نیازمند توانمندی‌های خاص آن کرده است ارائه دائمی و فزاینده کالاها وخدمات نو نتیجه این رقابت‌ها و نشان دهنده تلاش مستمر برای بقا است سازمان‌ها با سرعت و شدت در تحول درونی‌شان با نیازهای بازار سازمان پیدا می‌کنند و با هوشمندی تمام توانایی درک این نیازها را داشته‌اند و آن را به موقع تامین می‌نمایند.
در بازار رقابتی امروز هدف بسیاری از سازمانها سعی در پیدا کردن مشتری و حفظ این مشتریان است زیرا اهمیت ایجاد یک مشتری وفادار کمتر از هزینه پیدا کردن یک مشتری جدید است و یکی از راههای حفظ این مشتریان ¬این است¬ که از رضایت آنان مطمئن شویم زیرا که¬ تحقیقات نشان داده ¬است که رضایت مشتری نه تنها بر روی حفظ مشتریان بلکه بر روی سودآوری و موفقیت شرکت در عرصه رقابت تاثیر می‌گذارد رضایت مشتری کلیدی برای حفظ مشتری و عملکرد مالی برتر شرکت است ولی باید این نکته را بدانیم ایجاد رضایت مشتریان و حتی به شعف آوردن ایشان از کیفیت محصولات در وحله اول نیازمند شناخت نیازها و خواسته‌های آنها و سپس انتقال این خواسته‌ها به جایی است که محصولات و خدمات¬ تولید می‌شود. البته لازم ¬به ذکر است که سازمان باید نسبت به نیازها و خواسته‌های مشتری آگاه و مسئول باشد ¬و اگر ¬سازمان متعهد به این تغییر نیاز نباشد گذشت زمان امتیازات¬ اولیه‌اش را از بین خواهد برد اکثر سازمان‌ها نیاز به ارتباط مستمر با مشتری را درک کرده و سیستم‌هایی را برای ثبت و پاسخگویی به ¬شکایات ¬آنان¬ ایجاد می‌کنند. این امر با توجه به پیچیده شدن روز افزون سیستم‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چیزی نیست که به طورخودبخود اتفاق بیفتد و به روش‌ها و رویه¬هایی نظامند نیاز دارد که این انتقال اطلاعات و دانش را به فرایندی سازمانی مبدل می‌کند
و . . .

فهرست مطالب:
1-2- مقدمه
1-2-2- تاریخچه کیفیت
2-2-2-تعریف کیفیت
4-2-2-تعریف مدیریت کیفیت فراگیر
5-2-2- اصول مدیریت کیفیت فراگیر
6-2-2-تحولات در مفاهیم تولیدی کیفیت
3-2- مشتری
1-3-2- انواع مختلف مشتریان
2-3-2-رضایت مشتریان
3-3-2-مشتریان چه می‌خواهند؟
4-2-گسترش ¬عمکرد¬ کیفیت¬
و . . . .

منابع و ماخذ
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 19106 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 45

حجم فایل:110 کیلوبایت

 قیمت: 38,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب doc و در 45 صفحه، قابل ویرایش.