پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت تویوتا بارویکرد تسخیر قلوب مشتریان

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت تویوتا با رویکرد تسخیر قلوب مشتریان و تبدیل شدن به موفق ترین خودروساز جهانی ، در 210 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
در عصر حاضر که عصردیجیتال لقب گرفته است، تقریباً همه بازارها و بخش‌های صنعتی در حال گذار از عصر اطلاعات به عصر دیجیتال هستند و سرعت تحولات بیش از گذشته شده است. همه کشورها، شهرها و شرکت‌ها به این درک رسیده‌اند که برای بقا و شکوفایی در این دوره جدید باید متحول شوند.این انتقال به عصر دیجیتال مستلزم تغییرات گسترده در زمینه فناوری، مدیریت سازمانی، فرهنگی و فراتر از آن است. سازمان‌ها باید برای ورود به عرصه رقابت و بقا جسور و شجاع باشند.اکنون بیش از هر زمان دیگری سازمان‌ها باید فرصت‌های لازم برای دیجیتالی شدن را در راستای اهدافشان، به‌کارگیرند.
تویوتا گام های مختلفی برای تسخیر بازار جهانی اتومبیل بر می دارد. یکی ازآن ها، استراتژی فروش تویوتا این است که بازار خود را در روسیه و چین بسط داده است که اسلحه اصلی آن همان قیمت پایین فروش ماشین هاست. تویوتا در نظر دارد که سه کارخانه دیگر بسازد که در حدود ۴۵۰ هزار واحد در سال تولید کند تا تقاضای بازار در هند و چین مرتفع شود.
استراتژی فروش این شرکت جهانی است، ژاپن در نظر دارد که بازار خود را به برزیل، روسیه، هند و چین گسترش دهد. او بر روی انعطاف پذیری این بازار ها تکیه دارد که از نظر آن ها کلید موفقیت در فروش در این مکان ها زیاد است. هدف اصلی بازار چین است. استراتژی فروش تویوتا در چین در حال حاضر منجر به بیشترین رشد اقتصادی شده است و در بخش اتومبیل گسترش زیادی کرده است که تویوتا را بر آن می دارد که برای کنترل فروش این بازار عجله کند.

فهرست مطالب:
عوامل موفقیت تویوتا
رمز موفقیت تویوتا
موردکاوی کمپانی تویوتا(موفقیت ها و چالش ها
آشنایی با سیستم لجستیک داخلی شرکت تویوتا
چالش های تویوتا،بزرکترین خودروساز جهان
رمز موفقیت سیستم تولیدتویوتا
تویوتا،بزرگترین شرکت خودروسازی جهان
سیستم های تویوتا
روندهای موفقیت جهانی تویوتا
سیستم تولیدبهنگام (GIT)چیست و چه مزایا و معایبی دارد
چرا شرکت تویوتا انبار تولید ندارد
تویوتالجستیک بخش های خدماتی وتولیدی رادرآمریکای شمالی با هم ادغام می کند
مثال جذاب ازبیانیه ماموریت وچشم انداز شرکت های بزرگ دنیا
راه تویوتا درفروش وبازاریابی
استراتژی تویوتا برای دهه آینده
تویوتا،الگویی موفق برای کمپانی های خودروسازی
سیاست تجارت تویوتاچه چیزهایی درباره همکار ی استراتژِیک به ما می آموزد
استراتژی فروش تویوتادردنیا
استراتژی جدید تویوتا
داستان کسب وکار،رازموفقیت تویوتا
مدیریت دانش درتویوتا
تویوتاوراهبردهای سلطه برصنعت خودروسازی دنیا
ماتریس SWOT درشرکت تویوتا
ماتریس BCG
ماتریس بی سی جی برای تویوتا پریوس
رشد بازار پریوس
سهم بازار تویوتا پریوس
تویوتا موتور (بریتانیا) ماتریس BCG / تجزیه و تحلیل ماتریس سهم رشد
ماتریس EFEدرشرکت تویوتا
ارزیابی عوامل داخلی شرکت تویوتا (IFE)
تحلیل نمره نهایی عوامل داخلی (IFE)
ماتریس عوامل خارجی شرکت تویوتا (EFE)
تحلیل نمره نهایی عوامل خارجی (EFE)
ماتریس CPM سه شرکت تویوتا و فورد وبنز
ماتریس آنسوف درشرکت  تویوتا
تویوتا از ماتریس آنسوف برای رشد موفق بین المللی استفاده می کند
چارچوب بازاریابی 5C چیست؟5C Marketing
  کاربرد مدل 5C در تویوتا
شرکت تویوتا: تجزیه و تحلیل PESTLE
7S MCKINSEYچارچوب7اس مکنزی درشرکت  تویوتا
استراتژی اقیانوس آبی تویوتا
ماتریس QSPM تویوتا
استراتژی بازاریابی تویوتا و آمیخته  بازاریابی (4Ps)
استراتژی بازاریابی تویوتا در ایالات متحده
...
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 9676 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 210

حجم فایل:22,237 کیلوبایت

 قیمت: 145,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار RAR یا Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان این نرم افزار اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    210 اسلاید.